onsdag, juli 15, 2009

Tid for kuer


Og så har Bogstad gård sluppet ut kyrne på beite langs med joggeruta mi igjen. Disse møtte jeg sist søndag og her prøver de å ta seg så godt ut som mulig for fotografen. Riktig til å få sommerstemning av!

Billedbeskrivelse : typisk Norsk Rødt Fe. (Tror jeg). Både kalver og kyr i skjønn forening, seks på det øverste og fem på det underste bildet. Nå er ikke jeg utdanna agronom men tror ikke at det er noen okser med på bildene. Gresset ser velsmakende ut sett fra min synsvinkel så dyra burde ikke ha noe å klage på, ei heller sikle over til gresset på den andre sida. I bakgrunnen bjørketrær. Vi ser også et sandtak og på det øverste bildet er det jammen terrassehus oppi lia.

PS: Egentlig er jeg livredd for kuer men disse er vel forvart bak et strømgjerde! Som jeg har greid å unngå å få med på bildene.

Ingen kommentarer: