onsdag, desember 09, 2009

Elvegraffiti

Da jeg var på denne konferansen som fant sted på Plaza Hotell like ved munningen av Akerselva tok jeg en liten spasertur oppover elva før innsjekking. Ikke helt uvventa hadde graffitifolket utfoldet seg langs med elvebredden. Jeg går like greit rett på billedbeskrivelsen:
Ja hva fanken står det? Sksogs? I hvert fall dekker piecen hele husveggen opp til nederste vindusrekka og den blå grunnfargen mot de hvite bokstavene matcher den beigerosa veggen på en utmerket måte.

Her et oversiktsbilde av den samme piecen tatt fra litt avstand. (Som jeg tror det heter).

Og hva står det her da? Fargene er i hvert fall holdt i grønt, brunorange og to rødfarger mot en beigegul bakgrunn.

Dette var dagens fineste. (Kanskje ikke helt heldig med kamerainnstillingen. ) Diverse elvetroll (?) og bokstaver i flere farger på en mur. Og det var det jeg rakk før jeg måtte tilbake til konferansen.

1 kommentar:

s. sa...

På det siste bildet her ser vi MACK og BITS fra 1991.