lørdag, februar 12, 2011

Månedens bilde

Etter at jeg med medlem av facebookfaenskapet er det mindre oppdateringer på denne bloggen. Dette fordi det er lettere å få respons på bildene på facebook. Jeg er også med i facebookgruppa Oslo Min vakre by hvor jeg bidrar etter humør og innfall. Og et sted går jo grensa for hvor mye tid man skal bruke på (a)sosiale medier. Og hvor mange bilder som er verdt å vise fram for offentligheten. For ikke fullstendig å forsømme denne bloggen og for å tilfredsstille mine pr i dag 2 følgere og i snitt 8 besøkende pr. dag oppretter jeg en ny serie, Månedens bilde. Dette bildet er tatt på Torbjørnrud i januar.
Bildet ble tatt i 9 - tida en januardag i 20 (!) kuldegrader. Akkurat da jeg tok dette bildet var jeg halvt ihjelfrosset, så forholdene tatt i betraktning har jeg all grunn til å være fornøyd. Se på det med andakt!

Bildet viser altså den mer "moderne" delen av hotellet, hvis man ser nøye etter er muren noe slitt enkelte steder. Dette som en fin kontrast til det mer "jomfruelige" vinterlandskapet. Jeg synes også at jeg har vært ganske heldig med den rosa himmelen over Randsfjorden.

Ingen kommentarer: