lørdag, november 13, 2010

Midt imellom badesesong og skisesong

På dagens joggetur tok jeg disse bildene:
Her bilde av en foss så da passa det jo egentlig bra at jeg hadde denne gruppa i øra. Med såpass god drahjelp gikk det egentlig ganske radig og før jeg visste ordet av det hadde jeg havna

ved Bogstadvann. Som det skulle komme tydelig fram blir det mindre og mindre fristende å ta seg et bad. Men jeg varmer meg med et konsertopptak av Willie de Ville.

Her er golfbanen i vinterskrud, og da var det tid for Pattie Smith! (Dette bildet er jeg ganske fornøyd med men ser at det kanskje burde ha vært kutta litt nederst! Ja ja, i hvert fall ser man at skiføret foreløpig er ganske dårlig!)

Til slutt et selvportrett av fotografen, stinn av endorfiner. Så da er det bare å ta en rolig nedjogg med Dr. John!

PS: "På dagens joggetur" kan kanskje misforståes. Nei, jeg jogger ikke hver dag.

Ingen kommentarer: