fredag, januar 08, 2010

På tide med nytt profilbilde igjen


Etter å ha hatt ett heller smørblidt profilbilde (se over) et par måneder kan det være på sin plass å møte det nye året med et litt annet image. Jeg har her prøvd meg på selvportretter fra litt forskjellige synsvinkler.

Først har jeg prøvd meg på et nøytralt uttrykk, som kan passe de fleste sinnstemninger.


Så kom jeg på den geniale idéen at jeg skulle eksperimentere med kameravinkler. Her løfter jeg rett og slett kameraet og ser opp i taket. Det gir et litt tragisk uttrykk.


Men hva med å prøve seg på et profilbilde? Tatt i betraktning at jeg har tatt det selv kan jeg være bekjent av dette.

Her enda en ny vinkel. (Billedbeskrivelse: jeg bøyer meg rett og slett nedover før jeg knipser. Kanskje ikke det mest flatterende selvportretter jeg har tatt, men ingenting skal være uprøvd!)


Nei det enkleste er nok det beste,

bare en liten beskjæring nå så har vi det! Her har jeg gjort mitt aller ytterste for å se litt intelligent ut! Hvorvidt jeg har lykkes får nesten andre vurdere.

2 kommentarer:

elis lesebabbel sa...

Og så en test!

Anonym sa...

herlig bente. fine bilder ;D - Ases soma nigari