mandag, juni 12, 2006

Jeg fikk det til!

Nemlig å lage nye linker under Links. NLB er jo kanskje ikke det heftigste, men det var ikke akkurat poenget. Nå skal jeg prøve å lage en til, og da tar jeg Skiforeningen. May the force be with me!

Jeg greide det igjen! Jeg blir bare flinkere og flinkere. Nå har jeg også lagt ut Skiforeningen under Links. Html er fantastisk gøy! Jeg skal snart finne noen egnede linker på lesebabbelet også!


Og så har jeg testa blockquoten også!
Denne setningen skriver jeg like under og så blocker jeg den


Denne setningen skriver jeg uten å blokke.
Denne skriver jeg fortløpende og blokker


En gang til
En gang til (denne setningen kommer under den andre, etter at jeg trykker på shift og enter-knappen)

Og da skjønner jeg at det ikke går an å ha kortere llinjeavstand og nå skal jeg finne på noe annet!

Ojoj! Jeg har fått en kommentar! Av den søte bibliotekarwannabepraktikanten vår!

1 kommentar:

Risa sa...

Hei Eli! Jeg lar meg imponere over dine bloggeferdigheter :o) Hva blir neste steg? Bilder perhaps?