onsdag, januar 28, 2009

Sist lørdag

så jeg ut gjennom soveromsvinduet igjen.


Og etterpå så jeg ut gjennom kjøkkenvinduet.

Seinere tok jeg et bilde av blokka vår.

Billedbeskrivelse : Vinduet er dekket av dråper, siden det var ganske våt snø den dagen. Dessuten blåste det ganske mye men det kommer jo ikke fram på bildet. Egentlig hadde jeg tenkt å ta en skitur med på grunn av det føkkings kladdeføreværet droppet jeg de planene. Så tok jeg et bilde ut gjennom kjøkkenvinduet. Og der er det jo ikke stort annet å se enn et par store grantrær dekket med snø. Til slutt oversiktsbilde av hele blokka i vinterlandskap.
Grunnen til at jeg har tatt disse bildene er for å følge årets gang selv om man må regne med at det blir vår en gang i år også.


Nei, det er neppe særlig interessant for andre å følge med snøsmeltinga (eller omvendt) her på Vestre Holmen. Dette er rein terapi!

Ingen kommentarer: