søndag, januar 18, 2009

Når jeg først sitter her

kan jeg jo like godt legge ut to bilder til. Disse er også tatt fra joggeturen sist lørdag. Se ikke bort fra at det kommer flere bilder med det samme motivet. Jeg begynner å få god trening, regner med at jeg har tatt ca 40 bilder av den samme gangbrua før. Jeg er spesielt fornøyd med den gulbrune fargen på den isete bekken til høyre for brua.

Billedbeskrivelse : det er to bilder; et horisontalt og ett vertikalt, noe som gir litt forskjellig virkning. Ellers snø, busker og trær. Det er litt eventyrstemning over bildet men forhåpentlig ikke alt for banalt.

PS: Det HENDER en skjelden gang at det er elg eller rådyr i dette lille skogholtet, det hadde jo vært stilig hvis det hadde vært en elg på dette bildet nå men denne mangelen kan ikke fotografen lastes for!

PS 2: Når jeg nå skulle legge ut emneordet "Voksen" (siden denne bydelen kalles Voksen etter Voksen gård ) fikk jeg litt problemer siden "Voksenbibliotekarer" allerede var lagt inn. Men nok en gang tok jeg innersvingen på blogspot.com!

Ingen kommentarer: