mandag, mai 18, 2009

På tide å skifte profilbilde

På turen til Värmland du sköna var jeg på et usedvanlig godt humør! (Og hvorfor skulle jeg ikke med de nærmeste framtidsutsikter og med mitt utmerkede reisefølge, B, som i tillegg er en fantastisk sjåfør. (Kartleseren derimot... Men det kommer vi muligens tilbake til.)

Jeg benyttet også anledningen til å ta noen selvportretter og om jeg skal si det selv, slett ikke dårlige. Dessverre fikk jeg litt valgets kvaler her, men det blir vel det nederste, selv om noen sikkert mener at jeg burde tatt meg en tur til tannblekeren. (For mye te, kaffe og rødvin kanskje).



Billedbeskrivelse : En smilende Fru Frisvold med solbriller, av den typen som festes direkte på brillene. Kanskje ikke aller siste mote men pytt! Det øverste bildet viser også litt interiørbilder fra B's bil, hva slags rase nå det var igjen, og vi ser også at jeg har husket å feste sikkerhetsbeltet. Spesielt i brillene på det nederste bildet gjenspeiles hendene til fotografen. Selvportrett av beste kvalitet!

Värmland, here we come!

Og til slutt legger jeg inn en kommentar slik at alle får sett min nye profil i praksis for å si det slik.

1 kommentar:

elis lesebabbel sa...

Gratulerer med nytt profilbilde i anledningen sommerens ankomst!