mandag, oktober 22, 2012

En installasjon

Dette er enda et bilde av skrivebordet mitt.

Billedbeskrivelse for blinde: på skrivebordet finner man en hodetelefon, et par briller, diverse ledninger, bøker, en kaffekopp, en fasttelefon, 2 binderspakker, 2 buttons, ett viskelær (fra nationalbiblioteket som er slik i (storm)vinden om dagen, i hvert fall ledelsen, diverse postit-lapper, en laptop, et ekstra tastatur og skjerm. Og en musematte. Og brev fra mammografiprogrammet. På skjermveggen bak 2 kalendere og noen formanende ord. Og sikkert diverse annet rask som jeg har glemt å ta med.

Hva fankern SKAL jeg gjøre! Rydde eller gi opp? Eller skal jeg kalle det en installasjon? Kunne det ha vært en installasjon i en annen kontekst. Hvis man for eksempel hadde lagt til ( eller fjerne) noe? En bok som hadde matchet mammografiinnkallingen?

Neppe: i morra MÅ jeg rydde!

Ingen kommentarer: