søndag, mars 27, 2011

Elvegraffiti 2

Over ett år siden jeg tok disse bildene rusla jeg oppover Akerselva igjen. Denne gangen sammen med medlemmer at facebookgruppa Oslo- min vakre by Selvfølgelig hadde det skjedd en del forandringer på graffitifronten.

Blant annet var det kommet en krokodille til. (Regner med at de nye kjemiske forandringene i elva grunnet det fatale utslippet trekker til seg en litt annen fauna heretter.) Jeg hadde jo ikke så avansert kamerautstyr som mine turfeller, ei heller med muligheter til å zoome men bare klikk to ganger på bildet så kommer den bedre fram. Det er det vel verdt! (Det er egentli ganske imponerende at graffitimaleren har kommet til for det er ikke mye plass å stå på ved denne veggen. Har han/ hun brukt stylter?).

Litt lengre oppover elva fant jeg denne artige dama som prøver å rengjøre en trafostasjon (?) for tagging med en mopp!

For nye "sjåarar" som er kommet til: ja nå veit jeg at graffiti staves med to ff-er og en t, men det visste jeg ikke da jeg begynte å legge ut graffiti-bilder og jeg GIDDER altså ikke å forandre hvert eneste innlegg!

PS: ser jeg burde ha satt meg ned da jeg tok det krokodillebildet, men får skylde på at jeg hadde sola i øya!

Ingen kommentarer: