søndag, juni 20, 2010

Litt grafitti... jeg mener graffiti... igjen, kanskje?

Fra Parisergraffitien til den hjemlige arena igjen.
Billdedbeskrivelse for blinde: Denne "piecen" er tatt ved undergangen ved ... eller kanskje jeg skal la være å si det så ikke nulltoleransepatruljen kommer løpende! Jeg TROR det står FMG. Fargene på bokstavene er i ...ja hva heter nå den fargen da... seriss kanskje og turkis. Temmelig 80 - talls i hvert fall. Og bokstavene er kantet med gult og grønt og svarte konturer. Vel verdt et foto.

Her står det illegal nick name, fargene i lilla, brunt, beige med mørkeblå bakgrunn. Det er en lampe over piecen som kødder det litt til men jeg kunne jo ikke akkurat gi meg til å knuse lampa heller, da! (Ha ha, det hadde virkelig tatt seg ut)

Ved siden av en annen piece (tør ikke en gang å PRØVE å lese bokstavene) men over står det ASH 2006 og Fuck up. Sort bakgrunn, annenhver bokstav i piecen hvit og lysgul med gule kanter og rosa konturer. Den første bokstaven formet som en katt og akkurat det er jo ganske stilig, da!

Ad emneordet Grafitti : til nye lesere som har kommet til; jeg VEIT hvordan graffiti staves nå, men siden jeg må gå inn på hver eneste blogginnlegg for å rette på det får det bare stå sånn.

Men det er ikke bare jeg som har problemer med å stave dette ordet riktig: det er omlag 45 700 sider på norsk som inneheldt "grafitti"

Ingen kommentarer: