søndag, november 08, 2009

Nok et nytt profilbilde

Siden jeg fikk et anfall av godt humør - det skal ikke bli noen vane - fant jeg ut at jeg skulle skifte profilbilde - igjen! Nå skal jeg prøve meg på et litt blidere image enn sist og se hvor mange venner jeg får!



Som vanlig under motto selvgjort er velgjort har jeg tatt noen selvportretter der jeg virkelig legger alle kluter til for å se blid ut.

Billedbeskrivelse: tjaaa.... hva skal jeg si. JEG ville neppe ha kjøpt bruktbil av denne dama! Og ville vel heller ikke ha lagt ved noen av disse bildene i en søknad til IQ-klubben Mensa! Bilde nr. 2 gir et litt sånn kvalmende sukkerøtt image, så det KUNNE kanskje egnet seg som vedlegg til tiggerbrev. Kinnene ER kanskje litt fremtredende, men det skyldes ikke silikon. Forklaringen er rett og slett at bildene er tatt med håndholdt kamera, siden jeg ikke aner hvordan selvutløseren fungerer.

Jeg har valgt det nederste bildet, noe jeg tror er et klokt valg og som vanlig kan jeg nesten ikke vente med å teste det ut! HERE WE GO!

PS: Se IKKE bort fra at det blir et nytt profilbilde om ikke så altfor lenge!

PS 2: Jeg er KLIN edru!