torsdag, mars 30, 2006

En ny post by Eli Frisvold

Hvorfor sitter jeg her og blogger. Egentlig hadde jeg ikke tenkt å bruke noe tid på mere blogging. Jeg sitter mer enn nok ved PC-en på jobben.

Og nå begynner Dagsrevyen snart også. Jeg er egentlig dritt lei Dagsrevyen, men jeg har haugevis med bøker jeg burde lest. Men en slik blogg er toppers for mange skrivende mennesker som liker å være kreative. Men hvis ikke denne blloggen er søkbar så plager jeg jo ingen. Vi har fått en ny mac-maskin mmed et veldig lett tastatur så bbokkstavene blir dobbbelt sllik som i oordet bbokstavene. Slik somm i ordet bbookksttavvene. bbokkstavene bbookstavvenne bboksttavvenne bokstavvene bboksttavenne bokstavvene Det er et veldiigg følsomt ttasttauur. tasttattuur tasttatur ttasauur tastatur r r r r r r tastttuu tastattuuoo
ttasttauur tastatur tasttatuurtastatur tastatur tastatur tastatur tastatur tastatur tastatur tasttatur ttastattuur tttt ttassttattsyytra tastatur tastatur tastatur tasttatur yttasttatur ttasttatur tastatur tasttatur tastatur ttasttattuur tastatur ttastattur
hester hunnder ellgger ellgger elleger ellger ellgger elgger elger elger elger eølgger vaskebjørner vvaskebjøørner vaskebjørner (Det her er det værste tastaturet jeg noensinne har vært borte i!!!) Fuck mac!!!