søndag, januar 01, 2012

Årets siste joggetur

På årets siste joggetur på årets siste dag benyttet jeg anledningen til å teste ut mitt fine nye kamera som jeg har fått til jul.

Da jeg kom til Bogstadvann



testet jeg ut kameraets zoom-muligheter

og ser ingen grunn til å klage på resultatet.

Jeg er også fornøyd med fargeskinnet på isen. I bakgrunnen Fossum bruk, og litt av Bogstad golfbane.

Gangveien ved Bogstadvann. Bakerst skimter vi litt av badeplassen. I tilfelle noen skulle lure så har jeg fått pigget joggeskoene. Ingen knall og fall på denne joggeturen heller!

Snart hjemme. Legg merke til halvmånen på himmelen! (Ja hvor ellers skulle den være ha ha!)

Og samtidig kan jeg jo benytte anledningen til å ønske denne bloggens lesere et riktig godt nytt år med toner fra en av de største bluessangere noen sinne, men som kanskje er litt mindre opptatt av zooming og kameravinkler!

Ingen kommentarer: