søndag, juni 07, 2009

Larvetid

På gårsdagens joggetur fant jeg disse lystige krabatene! Da var det bare å ta fram kameraet! Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg som naturfilmfotograf igjen, og synes ikke at jeg har NOE å skamme meg over.


Linken her



Og her kommer linken

Billedbeskrivelse :
Den øverste filmen heter Larvene kroer seg og forestiller altså larver som kroer seg i et larvespinn. Ikke for å skryte men jeg synes jeg har all grunn til å være fornøyd med kameraføringen, selv om larvene er litt ute av fokus i den første filmen. Fremdeles litt preget av sommerfesten kanskje. Den andre filmen heter selvfølgelig Larvene kroer seg II og her henger det en larvekoloni i sin lille pose og dingler i vinden.

Den første filmen er tatt på Bogstad , den andre ved Ankerveien på Vestre Holmen. Nå synes jeg virkelig at jeg begynner å få tak på å legge ut filmer på youtube!

Og så kan man selvfølgelig spørre seg om jeg ikke har annet å bruke tida mi på! Og det var jammen meg et godt spørsmål!

Men - disse filmene blir i hvert fall ikke fjerna av Universal!

Ingen kommentarer: