fredag, februar 20, 2009

En stor dag

En vakker dag, da jeg syntes det så forjævlig ut på skrivebordet mitt, bestemte jeg meg for å rydde.

En drøy time seinere så det slik ut

Her et nærbilde av en helt ren - og støvfri - overflate! Mine kolleger derimot syntes det så litt trist ut på den nyryddete pulten, så for å muntre meg opp

pyntet de den litt. Hvordan skulle jeg ha klart meg uten mine gode kolleger. Men de bekymret seg unødig.

Her er status quo nærmest opprettet igjen!

Billedbeskrivelse : øverst en rotete pult. Dessverre kommer ikke støvet fram på bildet, men kontrasten er likevel stor. Mine kolleger fylte pulten med to plastikk dødningsskaller, hvorav den ene har på seg gangbrillene mine. Og en sånn sak med "snøvær" i som kan ristes, også den med noen dødningsskaller. Jammen en morbid gjeng jeg jobber sammen med! Dessuten en utstoppet and (!) med en blomsterguilander (!!) rundt halsen. På det nederste bildet er alt stashet fjernet til fordel for nok en bokstabel som skal katalogiseres.

Og hvordan det siden går kan man vel tenke seg til sjæl!

Ingen kommentarer: