søndag, juli 20, 2008

Og så har man vært på Maihaugen igjen





Denne gangen har jeg valgt å konsentrere meg om dyrelivet. Øverst beitende kuer. I forgrunnen et skilt som med all ønsket tydelighet formidler at mating av dyra er forbudt. Regner med at dette gjelder alle dyr, ikke bare griser slik skiltet indikerer.

Så et maleri av en helgen(???) med et dyr (pattedyr) av noe usikker herkomst. (Forslag mottas med takk). Bildet er tatt fra et kapell, som hvis jeg ikke husker helt feil kommer fra Isum i Sør-Fron. (Håper det var greit at jeg tok bildet, hvis det er forbudt legger jeg meg flat og ber om tilgivelse).

Så noen historiske høns fra Gudbrandsdalen og deretter noen geiter. Også med solid avstamming. Helt nederst et bilde av et eksemplar av slekten Homo Sapiens som lurer på hva pokker han gjør på Maihaugen for ca 30. gang.

Ingen kommentarer: